Politica de Retur
Această politică explică condițiile de garanție pentru produsele achiziționate de pe www.biestar.ro .
1. Garanția produselor fizice.
Produsele fizice comercializate de biestar sunt supuse unor verificări de calitate înainte de expediere.
Dacă un produs prezintă defecte de fabricație sau nu corespunde comenzii plasate, acesta poate fi înlocuit sau returnat în termen de 5 zile calendaristice de la primirea coletului.
Garanția nu acoperă uzura normală, deteriorările cauzate de manipulare necorespunzătoare sau utilizarea improprie a produsului.
In cazul in care clientul se razgandeste rambursarea comenzii este posibila, in termen de 5 zile lucratoare, daca acestea sunt intacte si fara urme de desfacere a produsului. Daca clientul doreste rambursarea fara un motiv intemeiat va suporta costul transportului tur-retur.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului
2. Procedura de reclamare și înlocuire
Dacă ai primit un produs defect sau incorect, urmează acești pași:
1. Trimite un e-mail la office.biestar@gmail.com în termen de 14 zile de la primirea coletului.
2. Atașează fotografii clare care să evidențieze problema produsului.
3. După analizarea reclamației, vom decide dacă produsul poate fi înlocuit sau rambursat.
4. În cazul aprobării înlocuirii, vei primi instrucțiuni pentru returnarea produsului (dacă este necesar) și livrarea unui nou produs.
3. Modificări ale politicii de garanție
Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică. Orice actualizare va fi publicată pe site-ul nostru.
Pentru orice întrebări, nu ezita să ne contactezi la office.biestar@gmail.com.